تنهایی....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 25603
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

قاصدک عشق
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد




تو همان بارانی

تو همان شبنم عشق

 
بر دل ساده و خوشرنگ کسی

 
در میانگین زمستان و تگرگ

 
تو همان بارانی

 
به زلالی همان برف سپید

 
که نشیند بر سر کوی تو در

 
نیمه شب یک بهمن
بدون چتر به سمت من بیا
تا خیس شویم
اینـــــجا
باران دلتنــــگی می بارد
تلخ میگذرد این روزها
که قرار است از او
برای دلــــم

یک انسان معمولی بسازم

اینجا که من رسیده ام
ته دنیای بدون تو بودن است
همانجایی که شاید فکرش را هم نمیکردی دوام بیاورم
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام
خوب تماشا کن
دلم هم تنگ نشده

یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشته ام



نظرات شما عزیزان:

FlightBoy
ساعت13:56---13 فروردين 1392
سلام جواد جون

من کل وبم تقربیا 50 نظر داره اونقت تو یکی مطلبت 31 نظر داره
مامااااااااااااااااااااااااا ااااااان

مطالب قشنگی داری

لینکت کردم

مرسی


ALI.H
ساعت1:24---10 فروردين 1392
سلام.
وبلاگ نویسیت خیلی عالیه امیدوارم موفق باشی


nazi
ساعت23:57---8 اسفند 1391
salam mr30 ke be vebam sar zadi
Vebet kheyliiii ghashange
Movafagh bashi
Rasti bazam be vebam sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 8 اسفند 1398برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : محمدجواد